Este posibilă rambursarea / returnare comenzilor livrate?
Da, clienții pot solicita rambursarea în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor sau de la încheierea contractului pentru servicii.
Rambursarea include valoarea produsului și, dacă este cazul, taxa de transport inițială.
Cum pot solicita o returnare si rambursare?
Clientul trebuie să notifice intenția de retur printr-o declarație neechivocă (e-mail la office@solos.ro, telefon, SMS etc.) în termen de 14 zile calendaristice de la primire.
Produsul returnat trebuie să fie în starea inițială, în ambalajul original și cu toate accesoriile și etichetele intacte.
Care este procesul de rambursare?
Rambursarea se efectuează în cel mult 14 zile de la notificarea intenției de returnare, folosind aceeași modalitate de plată ca la tranzacția inițială.
Rambursarea poate fi amânată până la primirea produselor returnate.
Dacă se optează pentru returnarea prin curier cu plata la destinație, costul transportului va fi scăzut din suma rambursată.
Condiții specifice pentru returnare:
Produsele nu pot fi returnate dacă prezintă semne de folosire, uzură, lipsesc componente sau au fost deteriorate.
Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor datorată manipulărilor neadecvate.
Adresa pentru retur: Bdul Iuliu Maniu Nr.447-451, Sector 6, București, Cod postal 061127
Mai multe detalii despre politica de retur puteti gasi in sectiune
Termenii si Conditii
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
STONE AGE ONLINE SRL Bdul Iuliu Maniu Nr.447-451, Sector 6, București, Cod postal 061127, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului.
Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
STONE AGE ONLINE SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.